Kirjoittajan mukaan: Jukka Ruoskanen (jukka.ruoskanen_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 03.04.2008

Diffuusin oloinenhan tuo tosiaan on, mutta mielestäni ylläsivuavan kaaret siitä ainakin tunti sitten irtosi. Pilvet ovat haittana tosiaan, joten enpä ole itsekään sen koommin seuraillut. Tämä siis tilanne Riihimäellä.

Jukka