Kirjoittajan mukaan: Timo Nousiainen (tpnousia_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 02.04.2008

On Wed, 2 Apr 2008, Ismo Luukkonen wrote:

> Tänään jo huhtikuuta muistuttaen ihan kiva näytelmä Turun taivaalla. 22°
> rengas, ylääsivuava, sivuauringot, zyk ja sen katveessa 46° rengas. Hieman
> tuhnuinen eikä kovin kirkas näytös, mutta hyvä alku.

Helsingissä oli myös vaatimattoman multihalon tapaista, kokolailla samanlainen näytelmä ilmeisesti kuin siellä. No, henkilökohtaisen digiaikani paras zyk, mutta se ei toisaalta ole paljon vaadittu. Hieno zyk silti.

> Huomenna Turussa on sitten vähintään Wegenerit, sillä minä olen
> Helsingissä.

Jos pysyisit sittenkin siellä, ehkä se tulee tänne?

Division of Atmospheric Sciences and Geophysics
Department of Physics
P.O. Box 68
FI-00014 University of Helsinki
Finland