Kirjoittajan mukaan: Timo Nousiainen (tpnousia_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 18.02.2008

On Mon, 18 Feb 2008, Marko Pekkola wrote:

Katselin samaa tavaraa kotimatkalla, hienon näköistä. En ennättänyt kameran luokse kotiin ajoissa...

> Klaukkalassa just ihan äsken matalalla horisontissa kapealla alueella,
> ihanan epätyypillisiä, mutta sanoisin että hyvinkin todennäköisesti aitoja
> helmiäisiä.
>
> Matalalla auringonlaskun suunnalla. Kun Aurinko meni jo kovin
> matalalle horisontin alle ja suurin valo pilvialueesta oli sammunut niin
> pilvet oli yhä hohtavia ja värit muuttui vaaleansmaragdin vaaleanvihreissä kohdissa
> kauniin herkullisiksi.
>
> Uskomattoman vaalea ja kaunis vihreä parhaassa kapeassa ja yöpilvimäisen
> oloisessa yhdessä suikaleessa.

> [...]

Division of Atmospheric Sciences and Geophysics
Department of Physics
P.O. Box 68
FI-00014 University of Helsinki
Finland