Kirjoittajan mukaan: Joni Tahkoniemi (jtahkoniemi_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 20.01.2008

Olin Turussa tulossa keskustasta kotiin bussilla ja tuli itsekin kiinnitettyä huomiota helmiäsipilviin. Auringonlasku aikoihin oli melko laaja-alainen ja kohtuu kirkas näytelmä ja siitä se alkoi hiljalleen heiketä. Noin 20min tuli auringonlaskun jälkeen sitä seurattua ja aika vähän oli enää näkyvissä.

Bussissa oli niin likaiset ikkunat, että ei puhelimen kameran kuvista mitään tullut ja kun viimein jäin pysäkillä pois, ei niitä enää pahemmin ollut jäljellä.

Muutama pieni ja heikkolaatuinen kuva, otettu klo 16.23: http://tahkis.1g.fi/kuvat/Helmi%E4iset/