Kirjoittajan mukaan: Olli Sälevä (ollisaleva_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 20.11.2007

Keinolumen tekoon näyttää olevan ainakin kahdenlaisia laitteita. Toinen on tykin näköinen iso putki, joka syytää tavaraa taivaalle tuutin täydeltä ja toinen taas on ohut noin kolmimetrinen putki, jonka yläpäässä on muutama reikä, joista tätä keinolunta tupruaa. Onko tietoa siitä, että tuleeko molemmista samanlaista kidetavaraa ja onko jompi kumpi parempi halojen kannalta ja varsinkin Moilasen kaaren kannalta?

Olli

Ota nyt käyttöösi uuden sukupolven Windows Live palvelut! http://get.live.com
--
Halojaoston ja ilmakehdn valoilmividen jaoston sdhkvpostilista: ilmakeha-l_at_ursa.fi ***