Kirjoittajan mukaan: Panu Lahtinen (pnuu_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 12.08.2007

On Sun, Aug 12, 2007 at 05:55:45PM +0300, timo.kuhmonen_at_nsn.com wrote:
> Oliko kukaan Espoossa muut kuin minä, tänään haloja tarkkailemassa ?
>
> Tuli jälleen klo 15...16 aikaan taivaalle, 23 parheliaa muistuttava halo.

Eipäs tullut huomattua. Pyöräilin kolmen aikoihin Leppävaarasta Tapiolaan harjoituksiin, muttei sitten tullut katseltua kovin tarkkaan ylös päin.

> Kyllä se sieltä joskus tulee kohdalle, toivotaan näin.
> Hyvä olisi (itsellekin) saada vertailukuvan puolikkaat, toisessa esim
> 22 ys kaari ja toisessa 23 parhelia...

Joo, minä kaipaisin kanssa tuollaista verrokkikuvaa. Muutama potentiaalinen 23par olisi, mutten viitsi niitä kaikkia työntää tänne arvioitavaksi..

Pitäisikin tehdä systeemi, jolla saisi mitattua suoraan kuvasta kulmaetäisyyksiä. Sopivia tähtikuvia on muutama, muttei ole saanut aikaiseksi koodailla ja tehdä mallia tuosta pelengistä. Nooh, ehkä joskus...

--
Panu
"You haven't really been anywhere until you've got back home",