Kirjoittajan mukaan: Jukka Ruoskanen (jukka.ruoskanen_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 27.07.2007

Tosiaan,

ekat yöpilvet minulle tänä kesänä, ja kun oli vielä aika kirkkaat pilvet, niin intouduin kuvaamaan noin yhden aikaan yöllä. Pian tämän jälkeen näytös jotenkin tuntui hiipuvan, tai ehkä silmät ja mieli olivat jo saturoituneet...

http://www.kolumbus.fi/jukka.ruoskanen/nlc2007/index.html

Jukka