Kirjoittajan mukaan: Jenni Elina Holopainen (hopsis_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 23.04.2007

Kiitos, Marko !
En halunnut sanoa siihen mitään hänelle, kun niin kovin vähän tiedänkään mitään. Nyt tiedän olla kommentoimatta mitään. Sanon vaan, että "se tosiaan vaikuttaa ainutlaatuiselta".

Tai jotain.

Mukavaa iltaa ja alkavaa viikkoa !
~J

Windows Live Messenger - kivuttoman viestinnän puolestapuhuja. http://www.communicationevolved.com/fi-fi/