Kirjoittajan mukaan: Jukka Ruoskanen (jukka.ruoskanen_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 31.03.2007

Eipä taida Parrya olla. Tuollainen sotku, joka siinä ylläsivuavan päällä on ei missään nimessä kelpaa haloksi. Ymmärrän kyllä mitä tarkoitat, mutta kun katson kuvaa hartaasti, niin ei siihen sittenkään ilmesty kaarta, vain epämääräistä valoa. Ja silloin tuomio on selvä.

Jukka