Kirjoittajan mukaan: Ismo Luukkonen (Ismo.Luukkonen_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 25.03.2007

Samaa epäilen omasta tapauksestani Turussa. Kuvia:

http://personal.inet.fi/koti/luuk3/halot/halovalo/kuvasivut/20070325-003.html http://personal.inet.fi/koti/luuk3/halot/halovalo/kuvasivut/20070325-018.html

Ismo

Tuossa Lahtisen Parryssa on jotain omituista. Näyttää että siinä on sekä Parry
että ylempi Lowitz joka kaartuu aavistuksen verran alaspäin. Nämähän ovat kovasti yleistymään päin nykyään.

Pinous rulez.

Marko

On Sun, Mar 25, 2007 at 02:29:21PM +0300, Lauri Kangas wrote:

> Espoossa tänään 13-14 aikana ensin täysi horisonttirengas (vain vaivoin
> näkyi) ja sen hävittyä auringon puolelle tuli parry. Lisäksi sitten 22r,
> ys ja saurit.

Espoon Leppävaarassa hyökkäsin pihalle, kun Laurilta tuli viestiä tuosta hr:stä, mutta siitä ei tullut (varmaa) havaintoa. 22r, saurit ja Parry kuitenkin. Lauri tuosta mun kuvasta huomasi itseltäni piiloon jääneen oikean puolen 18 parhelian.

http://users.tkk.fi/~palahtin/haloja/haloja_20070325.png

--
Panu
"You haven't really been anywhere until you've got back home",

--
Halojaoston ja ilmakehän valoilmiöiden jaoston sähköpostilista:
ilmakeha-l_at_ursa.fi ***