Kirjoittajan mukaan: Jarmo Moilanen (jarmo.moilanen_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 15.03.2007

Juu. Huomasin itseskin halon. 22 rengashan se oli. Aika voimakas. Täytyy sanoa että aika hurja laajakulma (ei kalansilmä) oli kamerassa kun täysi rengas mahtui maiseman lisäksi lähes kokonaan kuvaan.

Allekirjoittanut on erästä toista projektia varten selvitellyt radio-ohjattavan helikopterin varustamista still- ja videokuvausvälineillä. Sitä voisi käyttää jääsumutilanteessa horisontin alapuolisten halojen bongaamiseen... Mikäli vain kopteri suostuu lentämään ja kamerat toimimaan -25C pakkasissa...

Jarmo