Kirjoittajan mukaan: Jenni Elina Holopainen (hopsis_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 12.02.2007

Kiitos, Marko !

Mulla on joskus vaikeuksia pysyä kontekstissa tai muutenkaan raameissa. En tajunnut, että olisi ollut järkevää erikseen laittaa se omalla otsikollaan. Mulla on näemmä "Jennilandia" otsikon alla mun omat kysymykset, ja sitten muiden ilmiöt on kyseeseen liittyvän ilmiön tyyppiotsikossa.

Anteeksi, yritän oppia.
Mutta nämä pilvet olivat tosiaan häkellyttävän väriset. Olisiko pilvikerrokseen sitten tullut liikennevaloista värejä, feikkirevontulien tyylisesti.
http://cc.joensuu.fi/~jeholopa/Halo/feikkirevot_090306_joensuu.htm

Ensisilmäyksellä pilvet näytti valaisevilta yöpilviltä, ne todella hehkui tummaa taivasta vasten.
Aluksi väri oli vaaleansininen, mutta liikkeen myötä kohti Joensuun keskustaa muuttuivat purppuraisiksi.

~J
"Mä oon vaan mä, oman maailmani Herra ja Jumala."

Uutisista turhaan tietoon. Mitä ikinä etsitkin, MSN Search löytää hakemasi. http://search.msn.fi