Kirjoittajan mukaan: Jukka Ruoskanen (jukka.ruoskanen_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 12.02.2007

Noissa laattakidekuvissa suurennus on suunnilleen sama. Sen sijaan 10.2. otetuissa kidenäytteissä suurennus on kaikissa pikkukuvissa sama, eli suhteelliset koot täsmäävät.

En tiedä miksi kulmat ovat pyöristyneet. Muutkin yksityiskohdat noissa kiteissä näyttävät ikäänkuin sulaneilta, joten olen saattanut huolimattomalla toiminnalla aiheuttaa lämpötilamuutoksia, josta syystä kiteet ovat voineet hieman muuttua siitä mitä ne taivaalla oikeasti olivat.

Jukka