Kirjoittajan mukaan: Jarmo Moilanen (jarmo.moilanen_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 09.02.2007

Se pyramidiaurinkokaari näkyi ihan visuaalisesti myös. Peilillä melko selvästikin. Joissain kuvissa se on vielä parempi, mutta en ehdi varmaan kuin vasta lauantaina paneutua noiden kuvien käsittelyyn enempi. Lisään kuvia sitten tuonne sivulleni.

Pahus, lauhtui. -20 C enää pakkasta.

Jarmo