Kirjoittajan mukaan: Timo Nousiainen (tpnousia_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 06.02.2007

On Tue, 6 Feb 2007, Panu Lahtinen wrote:

> Minulle tuli ensimmäisenä mieleen Ruoholahden ja Lauttasaaren välinen
> silta, siinä on merta molemmin puolin, joten jääsumua voisi olla
> melkolailla joka puolella. Vai jokohan tuo on jäätynyt umpeen?

Vanhankaupungin koski oli aamulla hikisesti auki, joitakin sumuriekaleitakin siitä nousi, mutta en olisi ruvennut henkseleitä sen takia paukuttamaan. Ihan kidelähteen vieressä ei joka tapauksessa ole hyvä olla. Korkealle mäelle ei kannattane mennä, ellei kiteitä tule jostakin paksuna kerroksena ja halua katsella horisontin alapuolista tavaraa...

Division of Atmospheric Sciences
Department of Physical Sciences
P.O. Box 68
FI-00014 University of Helsinki