Kirjoittajan mukaan: Timo.Kuhmonen_at_hidden_email_address.net
Päiväyksen mukaan: 31.01.2007

Kohteesta on minulla vain yhdellä polttovälillä, ja yhdellä objektiivilla otetut kuvat. Vertailun vuoksi olisi voinut olla mielenkiintoista kokeilla myös kalansilmällä kuvaamista. Ja sitten vertailla lopputuloksia....

-Timo K.-