Kirjoittajan mukaan: Marko Riikonen (marko.riikonen_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 07.01.2007

Traktori ja sen perään tehokas lumilinko joka sinkoaa kamat korkealle ilmaan riittää. Täällä biologisella asemalla on tuollainen yhdistelmä ja sitä talonmies käytti tuossa yhtenä päivänä, mutta päivä oli väärä halojen kannalta.

Marko