Kirjoittajan mukaan: Timo.Kuhmonen_at_hidden_email_address.net
Päiväyksen mukaan: 25.12.2006

Moi,

Kokeilin sivuja Nokia 6630 kännykällä. Tavallisen 2G GPRS datatyhteyden yli, 3G verkkoa ei ole täällä maalla. perus ja Parry simulaatiosivuja testasin...

En voi yhtyä Jari L:n mielipiteeseen, että sivuja mielellään katsoisi. Miksikö en...? Jostain syystä simulaatiokuvassa olevista numeroista ei saanut selvää. Numerot näkyi niin pienellä. Voiko koesysteemiin laittaa muutaman kuvan, jossa:

Koko on isompi: vaakaleveys esim. 1.5 kertainen edeltävään Numerot kuvassa: reilusti isommaksi

Muuten ideana tämä on mielenkiintoinen. Kunhan käytettävyys saisi vielä kohdalleen. Ja sitten nuo operaattorien GPRS datan hinnoittelut, ne ymmärtääkseni vaikuttaa osaltaan siihen ettei Mobiiliwebbi yleisty. Toki on oltava kiinnostavia ja hyödyllisiä sovelluksia mitä käyttää (soittoäänet yms. "killeri applikaatiot" Jääköön kommentoinnin ulkupuolelle..)

Terv. Sawosta:
-Timo Kuhmonen, Vesanto-