Kirjoittajan mukaan: Timo.Kuhmonen_at_hidden_email_address.net
Päiväyksen mukaan: 21.12.2006

Moi,

Saman voimakkaan ruskon minäkin huomasin, olin tänään klo 15:30 hakemassa autoa vuokralle Espoon Suomenojalta (menossa joululomalle eilen loppuneen kertausharjoituksen jälkeen) Taivas oli todella näyttävän näköinen, kaikkine punaisen ja sinisen sävyineen. Kunhan taito joskus itselläni karttuu, ehkä sieltä helmiäisetkin seasta huomaa...

Viimeksi olen vaikuttavimman helmiäis näytelmän nähnyt aikaa sitten, olikohan jotain vuosina 1994...1996. Tarkkaa ajankohtaa en muista.

-Timppa-