Kirjoittajan mukaan: Jari Luomanen (jari.luomanen_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 20.12.2006

Moi,

Jopa jotakin, hauska idea! Minisimuja varmasti katselee reissussa oikein mielellään, mutta voisi myös olla näppärää esitellä niiden avulla muotoja satunnaisille ohikulkijoille, jotka aina silloin tällöin pysähtyvät kuvausoperaatiota
ihmettelemään. Enpä muista monestiko olen piirrellyt hankeen rinkuloita, että tällaisia voi taivaalla nähdä. Nyt voi varmemmaksi vakuudeksi vielä hakea kuvan kännyyn... Toki nykyisin voi juuri sillä hetkellä havaittavan muodon esitellä näppärästi myös kameran näytöltä.

Jään mielenkiinnolla odottamaan täydennyksiä. Pyra-muodot seuraavaksi ja Parry-seurue heti perään kiitos. :) Niitä tulisi takuulla katseltua havainnoinnin ohessa.

t. Jari

At 00:57 20.12.2006, Jarmo Moilanen wrote:
>Uskallan väittää että maailman 1. kännykällä
>katsottavaksi tarkoitettu halojen tunnistussivusto löytyy osoitteesta:
>http://www.somerikko.net/mhalot/index.html

Jarin Kuvasumppu : : Jari's Image Corner http://www.kolumbus.fi/jari.luomanen/