Kirjoittajan mukaan: Timo Nousiainen (tpnousia_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 21.11.2006

On Tue, 21 Nov 2006, Jarmo Moilanen wrote:

> Tuossa pyydettiin päivittämään muutama toimimaton linkki halojaosto
> kotisivuilla. Ajattelin näin samaan syssyyn kysellä lisää linkkejä.
>
> Eli jos sinulla on haloaiheiset kotisivut, blogi tai esim. kuvagalleria
> niin kerro minulle osoite niin lisään sivusi halojaoston kotisivujen
> linkki-sivulle.
>
> Mielellään suora linkki haloihin eikä esim. etusivulle ellei sitä
> jostain syystä tarvita (esim. kehysten toiminnan vuoksi). Jos sinulla
> on kuvagalleria jossa on muitakin aiheita niin mielellään sellainen
> linkki joka hakee halokuvat suoraan näkyville mikäli mahdollista.

Tuli tästä mieleeni että olisiko paikallaan että Ursalla olisi sivuillaan esim. jonkinlainen tähtitieteellinen käsitesanakirja tai vastaava? Vai onko sellainen tarpeen näin wikin aikakaudella?

Division of Atmospheric Sciences
Department of Physical Sciences
P.O. Box 68
FI-00014 University of Helsinki