Kirjoittajan mukaan: Marko Riikonen (marko.riikonen_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 21.11.2006

Varmaan kannattaisi aloittaa kirjoittamalla se juttu laskettelulehteen. Meillä on kokemusta jo lehtisten lähettämisestä, kun aikoinaan lähetimme sääasemille säähavaitsijoille halo-oppaita. Yhtä hiljaista oli sen jälkeenkin.

Lehtiin kirjoittamisesta ja julkaistuista kuvista voi aina tienata muutaman roposen, ehkä se saattaisi toimia innoittajana tässä tapauksessa.

Marko