Kirjoittajan mukaan: Timo Nousiainen (tpnousia_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 13.11.2006

On Sat, 11 Nov 2006, Marko Mikkilä wrote:

> Viimeyönä vihdoin ja viimein sievissäkin alkoi näkyi haloja, tykit
> käynnistyivät noin puolen yön maissa, ja noin minuutti siitä oli koko
> rinne aivan sumunpeitossa, olin sopivasti tuulen alapuolella, ja
> seurasin kuinka nopeasti halot alkaa näkymään, kun tykit käynnistetään,
> no ei siihen mennyt kuin ehkä minuutti, diffuusi 22:n ilmestyi
> taivaalle. Seuraavaksi siirryin hieman paremmille paikoille. Sattumalta
> vastaan tuli auto jonka valoissa näkyi moilasen kaari, samantien auto
> seis, ja kidekuvauskalusto ulos. Ensimmäiset kidenäytteet meni sudeksi,
> [...]

Jos ei kuvien kanssa onnistu, ehkä voisit hahmotella piirustuksella mimmoista kamaa siellä oli?

Division of Atmospheric Sciences
Department of Physical Sciences
P.O. Box 68
FI-00014 University of Helsinki