Kirjoittajan mukaan: Joni Tahkoniemi (jtahkoniemi_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 06.08.2006

Olihan niitä. Joskin minulla oli surkea näkyvyys horisonttiin eikä kameraakaan mukana. Auto olisi ollut tietysti käytössä, mutta alkoholia oli hieman veressä, joten ei viitsinyt lähteä ajelemaan. Vaikea tuosta oli havaintoa tehdä, mutta ohessa jotain lukuja:

5/6.8 Kourujärvi, Rauma, klo 02.30
Ats.: 320-30° , Kork.: 0-10°
Kirk.: 3-5 , Värit: Valk.
Muodot: I, IIa