Kirjoittajan mukaan: Tom Eklund (tom.eklund_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 23.07.2006

Moi,

Oli juu ihan nätti näytelmä. Olkoonkin, että näytelmällä oli kokoa mukavasti, niin minun silmin ja Valkeakoskelta/Toijalasta katsottuna yön visuaalisesti kauneimmat näyt löytyivät alhaalta luoteesta/pohjoisesta sekä pohjois-koillisesta. Luoteessa/pohjoisessa suht nättejä muotoja nousi iltaruskon seasta saavuttaen lahes maagisen kauneuden. Thanks to my oman emämunauksen, 50 mm lasi oli jollain hämmästyttävällä tavalla unohtunut kotiin. Noh, sellaista sattuu, siellä yökköset olivat kuitenkin todella todella kauniit.

Pohjois-koillisessa taas 1.43 kännykän aikaa oli nätti vihreä tulipallo. Olisko ollut kirkaudeltaan joku -5 -6. Oikein kaunis!

Pari fossiilisella digiräpsyllä otettua kuvaa löytyy osoitteesta:

http://www.myrsky.com/gallery/album82

Kiitos,
Tom E.