Kirjoittajan mukaan: Joni Tahkoniemi (jtahkoniemi_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 19.07.2006

Itse tein pikaisen havainnon Turussa klo 0.30 ja kyllä se ainakin tuolloin meni (reilusti) zeniitin yli. Sen verran kyllä väsytti etten jaksanut edes kameraa hakea ja kännykällä otetut kuvat eivät ole mitään kovin vakuuttavia...

18/19.7
klo 0.30 Kaskenkatu,Turku
Intensiteetti=4, Laajuus=4
Kork.: 10-110°, Ats.: 350-110°
Kirk.: 2-3, Värit: VaS
Muodot: I, IIab, IIIb, IVb

--
Halojaoston ja ilmakehdn valoilmividen jaoston sdhkvpostilista: ilmakeha-l_at_ursa.fi ***