Kirjoittajan mukaan: Jenni Elina Holopainen (hopsis_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 17.07.2006

Moro!

Hienoa oli! Porukka paikalla oli välitöntä, keskustelu oli helppoa ja hedelmällistä. Meidän keskustelut kävivät matemaattisen ja taiteellisen hahmottamisen välimaastoissa, sitä, kuinka sielun omaavaa tai olematonta voi havainnointi tai sen kohde olla.

Sain paljon vinkkejä, uusia ajatuksia, uusia ystäviä.

Hienoa oli, kauniit maisemat, kauniit illat, kauniit yöpilvet joka yö.

Ja kun palasimme kotia kohden, oli Imatralla juuri padon aukaiseminen. Otimme siitä kuvia.

Hieno viikonloppu kaikenkaikkiaan!

~J