Kirjoittajan mukaan: Johan Stenberg (johan.stenberg_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 06.06.2006

Kiitos vastauksista. Nyt sitten kotisivuja kunnostamaan että saadaan virheet pois.

Google tosiaan antaa läpileikkauksen netin sisällöstä mitään suodattamatta ja arvioimatta(jollei asu Kiinassa).

-Johan-