Kirjoittajan mukaan: Jukka Ruoskanen (jukka.ruoskanen_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 29.05.2006

Vilkaisin itsekin tuossa pikaisesti netistä Kartalan tietoja, ja itse osuin sellaiselle sivulle, jossa kerrottiin Kartalan kraaterin olevan maailman suurikokoisin! Heh, hauska tietolähde tuo netti.

Lipsahti tuo Ojos:n korkeus edellisessä viestissäni väärin - "oikea" (=yleisimmin kirjallisuudessa esiintyvä) korkeushan on siis 6892m. Mikä sitten lienee mediaaniarvo jos netistä kaivelisi. Varmaankin hajontaa esiintyy suuntaan jos toiseenkin.

Jukka