Kirjoittajan mukaan: Marko Riikonen (marko.riikonen_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 19.05.2006

No joo, ajattelin kyllä tuota Moilasen pointtia, että aidossa yläauringossa oikean auringon pitäisi olla horisontin alapuolella. Viisaammat olivat nyt miettineet asiaa ja peilautunut ala-aurinko kuulostaa erittäin hyvältä, se selittää myös exaktisti ilmiön luonnetta.

Näin nimeämisestä yleensä: Minä kyllästyin jossain vaiheessa siihen että joku tulee sanomaan millä nimellä minun pitää kutsua jotain haloa. Vapaa maailma, kukin adoptoikoon sen mikä hyvältä tuntuu, en pistä pahakseni, kunhan ymmärretyksi tulee.

Marko