Kirjoittajan mukaan: Olli Sälevä (ollisaleva_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 13.05.2006

Itse olen juossut Inarijärvellä saaren rantakalliota ylös ja alas kangastuksen perässä. Kyllä sillä katsojan korkeussijainnilla oli ainakin silloin suuri merkitys siihen, miten kangastus näkyi. Nyt en kyllä enää muista, missä korkeudessa se paras paikka oli, mutta ilmeisesti se on tapauskohtainen. Täytyypä tulevaisuudessa seurata asiaa tarkemmin.

Olli

Nyt löydät etsimäsi tiedot nopeasti niin koneeltasi kuin netistä. http://toolbar.msn.fi