Kirjoittajan mukaan: Jenni Elina Holopainen (hopsis_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 07.05.2006

Kiitos Olli !

Luulen sen tumman läntin olevan linssiheijastuma, tai linssissä oleva roska joka varjostaa moisen kuvan tietyllä valontulokulmalla. Kaikissa kuvissa se ei todellakaan näy, tarkoitan siis linnuista ja sammakoista otettuja kuvia, ne ovat täysin puhtaita.

~J