Kirjoittajan mukaan: Jenni Elina Holopainen (hopsis_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 27.04.2006

Vau, kiitos !

Osaisinpa itse kertoa noin hyvin, sillä tuo tekee haloista hyvin kiehtovia ilmiöitä. Koitan nyt muistaa kerrotut, ja koitan nimetä oikeammin näitä kuvauksiani.

Anteeksi muuten tuo typerä otsikko ensimmäisessä postauksessa. Heitän lekkeriksi aina vahingossa, vaikka olisi asiallisempaa laittaa kunnollinen aihe-nimi. Opettelen.

Nauttikaa ihanasta keväästä!

Tiedoista kiittäen,
~J