Kirjoittajan mukaan: Jari Luomanen (jari.luomanen_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 26.04.2006

Huh huh, to-della tiukkaa settiä Jukalla ja Markolla!

Jos eivät kirkkaammat muodot jätä kylmäksi niin eivät myöskään nuo lukuisat pyra-kehät ja -sivuavat.

Pikavilkaisulla en äkännyt kolmevitosta, mutta huomasitko Jukka itse viitteitä sellaisesta? Eipä silti, kyllä noissa riittää herkkuja...

Itse kuvasin näytöstä Tampereella:

http://www.kolumbus.fi/jari.luomanen/x-ilmakeha/atmosphere_multihalo2006-04-25.html

Näytelmä ei kestänyt niin pitkään kuin hesassa ja kun peittäjäni vielä ryppyili en tullut juuri ottaneeksi pinoamissarjoja. Tuo on siis ihan yksittäisruutu.

Huomasiko kukaan eilisissä näytelmissä 120 saurin venyneen jännästi pystysuunnassa? Itse olin huomaavinani sellaista.

t. Jari

Jarin Kuvasumppu : : Jari's Image Corner http://www.kolumbus.fi/jari.luomanen/