Kirjoittajan mukaan: Anne Pöyhönen (anne.poyhonen_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 23.04.2006

Ihmettelin eilen ja tänään Aitoolla, n. 40 km Tampereelta kaakkoon, että mikä on kun ilma ja pilvet on täydellisen näköiset, mutta ei halon haloa. Paikallaan seisovaa tasaista yläpilviharsoa, jossa yleensä näkyy upeanlaatuista näytelmää. Mutta ei näy sitten mitään. Ei edes pilaria auringon laskiessa.

Alkoi jo tulla sellainen olo että pystyn kuvittelemaan miltä sellaisesta ihmisestä tuntuu, jolle kaikki kertoo haloista mutta joka ei koskaan ole nähnyt niitä itse vaikka kuinka tähyää taivaalta tunnistamattomia ilmiöitä...

Onko niin että yläpilvessä on sitten väärän muotoiset kiteet?

Anne