Kirjoittajan mukaan: Jenni Elina Holopainen (hopsis_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 21.04.2006

Jep, ajattelin juuri tiivistymisytimiä. Katselin viimevuonna dokkarin supersalamoinnista, ja taisin tehdä siitä referaatin myrskybongareiden puolelle. Siinä oli juttua siitä, kuinka suurkaupunkien pienhiukkaset keräävät olosuhteet optimaalisiksi salamaa ajatellen. Viimevuonna tein yhden uutisen Ilmatieteenlaitoksen tutkijan tutkimuksesta, missä oltiin saatu todisteita aerosolihiukkasten vaikutuksista säähän. Laskin yksi plus yksi ja sain 37. Ymmärrän toki, että pieni tekijä on pieni tekijä, ja sääilmiö on melko suurehko ilmiö, mutta...tulipa vaan mieleeni. Olisihan se aika poppaa, kun tekisi kunnon notskin ja saisi infernaaliset salamat kulkemaan luotua väylää.

*Hölmö ilme naamalla unelmoi katsellen kattoon, kuvittelee ne salamat ja kuumana käyvän kameran käsille*

~J