Kirjoittajan mukaan: Marko Riikonen (marko.riikonen_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 17.04.2006

46° kaari kelpaa minulle mainiosti. Jos ei pysty tunnistamaan 46° etäisyydellä ilmenevän halon luonnetta, silloin tuo termi on oikeastaan hyvinkin sopiva. Rajan tekeminen 46° renkaan ja 46° ylläsivuavan välillä kun on toisiaan kovinkin vaikeaa.

Marko