Kirjoittajan mukaan: Jarkko Korhonen (jarkkoko_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 06.04.2006

Turkissa esiintyy useita mäntylajeja, mutta ainakin nämä lienevät kohtuuyleisiä:

Pinus nigra, mustamänty (ehkä niissä kuvissa?) Pinus halepensis, aleponmänty
Pinus pinea, pinja

ja ilmeisesti myös kotimainen Pinus sylvestris (metsä)mänty esiintyy siellä.

Männyt aiheuttavat yleensä varsin vähän oireita allergikoille.

         J. Korhonen
         Tku

http://www.cs.tut.fi/~kiiskils/stsk/Turkki2006/1_Su_26_3_2006/dvc02517.jpg

> [...]
> http://www.iki.fi/leopold/Turkki/Manty4.jpg
>
> Kuvat 3 ja 4 ovat varmaan mielenkiintoisimmat, koska
> ne esittävät
> samaa kukkivaa yksilöä. Mainittakoon vielä, että
> automme olivat joka
> aamu siitepölyn peitossa ja ainakin yksi
> joukkueestamme sai aika
> vahvoja heinänuhan tmv. oireita.
>
> - Henrik Herranen
>
> --
> Good signatures never die, they just fade away
>

> --
> Halojaoston ja ilmakehän valoilmiöiden jaoston
> sähköpostilista: ilmakeha-l_at_ursa.fi ***

http://www.ursa.fi/ursa/viestinta/listat/ilmakeha2-l/summary.html

Do You Yahoo!?
Tired of spam? Yahoo! Mail has the best spam protection around http://mail.yahoo.com