Kirjoittajan mukaan: Reima I Eresmaa (eresmaa_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 23.03.2006

Hei,

yrittäkää ihmeessä jos aika ja paikka antavat myöten. Minua itse asiassa kiinnostaisi tietää minkä verran suomalaisilla harrastajilla on kokemusta eläinratavalon näkymisestä suotuisammillakin leveysasteilla.

Itse olen pari kertaa kokeillut onneani melko matalillakin leveysasteilla (e.g. Kanaria, Mauritius), mutta en ole tuota ilmiötä nähnyt. Luulen että ilmiön tunnistaminen Suomesta käsin olisi ehkä ratkaisevasti helpompaa jos sen olisi aiemmin nähnyt muualla ja sitä kautta tietäisi miltä se valo todellisuudessa näyttääkään. Olisiko esim. Riikosella Chilen matkoilta ollut jotakin tuomisia tämän asian suhteen?

-Reima