Kirjoittajan mukaan: Olli Haukkovaara (cruzan_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 15.03.2006

Tuo kyllä riippuu ihan kamerasta, esim. Canonin S30 - pokkarilla en saa kuun värikehää sitten millään tarttumaan kennolle ja muutoinkin kaikki pimeän taivaan kuvaaminen k.o. kameralla on todella vaikeata.

t. Olli

terveisin, Olli