Kirjoittajan mukaan: Olli Haukkovaara (cruzan_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 14.03.2006

Hieman vielä tarkennusta; muoto ja kirkkaus tässä näytelmässä vaihtelee nopeasti ja lyhyelläkin kävelymatkalla. Noin kilometrin kävelyn aikana oli parhaimmillaan näkyvissä hyvin kirkkaat saurit, ylläsivuava, koko rengas ja horisonttirenkaan pätkät viiksinä sivuilla, yhden ohikiitävän hetken ajan olin näkevinäni jotain myös 46 asteen paikkeilla yläpuolella.

t: Olli

--
terveisin, Olli