Kirjoittajan mukaan: Olli Haukkovaara (cruzan_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 08.03.2006

Ei sulta kyllä yritystä puutu, nostaisin hattua jos sellaisen omistaisin! Mutta nuo vaisutkin keinovalopilarisi ovat parempia kuin mitä itse olen täällä Pirkanmaalla kertaakaan tänä talvena nähnyt - eli älä suotta sure!

t: Olli

--
terveisin, Olli