Kirjoittajan mukaan: Jenni Elina Holopainen (hopsis_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 03.03.2006

http://cc.joensuu.fi/~jeholopa/Sanasto/kuu_030306_joensuu.htm

Siinä viimuset kuvat vähäksi aikaa. Kokeilen muutamaa kikkaa, jos vaikka saisi taasen toimintakuntoon. Tästä tuli mulle kuitenkin jo kolmas silmä tästä kamerasta, osa mun arkiminää. Pahaa tekee.

Hyvää viikonloppua, ja hyviä havaintoja kaikille,

~J