Kirjoittajan mukaan: Jenni Elina Holopainen (hopsis_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 03.03.2006

Moi kankaro!

Juu, todella upea on ilmiö, ja juuri siitä syystä jäin janoamaan lisää tietoa. Mulla kuitenkin on englannin kieli vähän huono tuon alan terminologiassa, enkä ymmärrä sitä syntymekanismia kuin hyvin ohuelta fragmentilta, ja haluaisin ymmärtää suomen kielellä tuon. Vesihöyryksi sen ymmärsin, mutta jos joku voisi selventää sitä tekniikkaa paremmin siinä taustalla, mitä siinä tapahtuu kun pilvi kondensoituu? Vääntäkää rautalangasta jos vain jaksatte, otan janolla kaiken vastaan.

Hmm, ja rakastan, palvon lentokoneita muutenkin. Uskomattoman kauniita olentoja. Onneksi ylitseni lentää aina silloin tällöin Hornet: on se ihana... Kerran näin kun Hornet laskeutui, taivas halkesi, maa järisi, korvat oli tukossa, tämä jumalainen kaunis olento saapuu kiitoradalle ylväänä, hipaisee kuin kevein höyhen radan pintaa, ja PUUUUUMMMMMWWWUUUUMMMMMMMMM, tämä taivaallinen olento katoaa takaisin taivaan sineen, vain välähdys enää, minulla kyynel silmässä ... oh, se oli hieno kokemus!

~J