Kirjoittajan mukaan: Jenni Elina Holopainen (hopsis_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 02.03.2006

Kiitos Veikko !

Juu, huomasin lähetettyäni, että olin esittänyt kysymyksen epäselvästi, anteeksi, minun moka. Kunpa täälläkin olisi se toiminto, että voisi moderoida juttujaan :-) ;-) Jotenkin, kun juttunsa lukee vaikka tunnin päästä uudelleen, tajuaa, ettei nuo sanavalinnat ole ihan parhaimmasta päästä, ja annan muutenkin vähän vinksallaan olevan kuvan itse aiheesta, vaikka tarkoitan vähän muuta. Siksi kai toiset osaa kirjoittaa, toiset ei. Pläh, seli seli, ohi aiheen.

ELI siis todellakin, ihan taivaanrantahan on kauniin valkeahehkuinen. Siellä näkyi kangastuksiakin, mutta en tällä optiikalla saanut noita haamumaisia Fata Morganeita kahlittua. Etsiskelen sopivaa paikkaa vihreän välähdyksen metsästystä varten, ja näitä aavoja tihrustelen tulevaa silmällä pitäen.

Kokeilin usmauksella, ja punertava se todellakin on tuo kohta, joka siinä valkean horisontin ja sinisen kerroksen päällä haahuilee. Vähän toivoin sen olevan allasivuava, mutta tuo punerrus jatkuu laajahkosti ja vaakasuorassa. Se oli näkyvissä sen tunnin mitä jäällä käppäilin, tuo punerrus. http://cc.joensuu.fi/~jeholopa/Halo/Punertava020306_Holopainen.jpg

Laitoin sen nyt vähän pilattuna sen kuvan.

~J