Kirjoittajan mukaan: Jenni Elina Holopainen (hopsis_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 28.01.2006

Moi vaan,

Ihan hyvä se on että niitä kohtia, joita voidaan spesifioida tarkempaan suuntaan, mainitaan. Minä sitten kirjoittajana otan vastuun analysoinnista, mikä on tarpeen, mikä ei. Siksi otankin tämän kaiken tarpeellisena koulutuksena. Joka ikinen kommentti on minulle tarpeen: mitä te koette tärkeänä, mitä ette. Näin minä voin supistaa tai laajentaa tekstini tyyppiä. Mutta minähän sen päätöksen lopulta teen, mutta teen sen sen materiaalin perusteella mitä te olette minulle antaneet. Uskaltakaa siis, olkaa hyvät, kirjoittaa minulle ihan vapaasti privaa, jos jokin teksteistäni sävähdyttää suuntaan tahi toiseen. Otan kaiken vakavasti vastaan. Maalaan kuvasta mahdollisemman tarkan. Tämä ei ole pelkästään minulle tärkeää, vaan minä olen niin hullu, että kulmakarvaa kohauttamatta voin laittaa Presidentti Haloselle postia halojen tutkimisen tarpeellisuudesta. Jokainen minut tunteva tämän tietää, ja myös oivaltaa, että NYT on mahdollisuus vaikuttaa siihen mitä tulevaisuudessa kirjoitan tästä mieltä kiehtovasta aiheesta. Voitte vaikuttaa. Äänestäkää privalla Jennin osoitteeseen, käyttäkää äänioikeutenne! Se on mahdollista koska tahansa, ja kaikki mielipiteet otetaan vastaan. "I will Rock Your world". No joo... kirjoitanpa vähemmän puutaheinää jossakin tsättipastalla. Kirjoitan tarkemmin tuon juttuni. Referaattini siis.

Mukavaa ja lempeää viikonloppua!

~j