Kirjoittajan mukaan: Jenni Elina Holopainen (hopsis_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 22.01.2006

Kiitos Heikki ! :-) !

Komeita kuvia, 44 kaarta ja Moilasta olin näkevinäni, ja olihan siellä muutakin "pientä kivaa" - hitto kun olisin ollut paikalla... kuola olisi vaan valunut suusta ja olisin ottanut muistikortit ja -tikut täyteen kuvia ja olisin vaipunut koomaan kun en osaisi päättää minkä kuvan deletoin ja minkä julkaisen.

Onneksi olkoon, Heikki, oivallisesta asuinpaikasta ja ennen kaikkea löytämästäsi halusta kuvata näkemiäsi kauniita asioita!! Näin me muutkin näemme, taputtaen pieniä karvaisia käsiämme. Erinomaisia kuvia, lisää vaan !

~J