Kirjoittajan mukaan: Jenni Elina Holopainen (hopsis_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 17.01.2006

Vai oli allasivuavaa, enkä minä pöljä nähnyt! Kävin juuri kuvaamassa 25 asteen pakkasessa tuulen viimassa jäällä, ja täytyy nostaa hattua kavereille siellä navalla. Olen syväjäädytettynä tällä hetkellä, enkä edes saanut mitään mainittavaa kuvatuksi. Kaunis oli auringonlasku, ja kokemuksena tosin mahtava. Hrrrrhhh! Kiitos, Moilanen noista linkeistä. Tiedätte mitä sivustoja Jenni netistä yöt läpeensä tuijottelee tästä lähtien - hehheh...

Noh. Menen sulattamaan aivojani.

~J