Kirjoittajan mukaan: Anne Pöyhönen (anne.poyhonen_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 11.01.2006

Tämä kuulostaa samalta kuin mitä itse ihmettelin, auringonlaskun jälkeen taivaanrannassa oli monta kertaa aurinkoa suurempi keltainen pallo. Olisin pitänyt sitä iltaruskona jollei se olisi ollut niin selvästi pallon muotoinen. Se oli tasaisesti keltainen väriltään. Se näkyi vaaleaa korkealla ollutta pilveä vasten, pilven keskellä.

Viisi astetta kuulostaa sopivalta, ei se ainakaan suurempi mielestäni ollut. Se näkyi siis sen jälkeen kun aurinko oli jo horisontin alapuolella, joten auringon ympärillä se ei ollut.

Anne