Kirjoittajan mukaan: Reima Eresmaa (eresmaa_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 05.03.2003

On Wed, 5 Mar 2003, Veikko Makela wrote:

> Hei, jaostonvetäjät!
>
> Miten on, pitääkö helmiäishavainnoista lähettää erillinen
> raportti, vai riittääkö se, että on raportoinut listalla
> havainnoistaan. Ajattelin kysellä näin listalla, koska
> varmaan joku muukin asiasta on kiinnostunut.

Hei väki.

Viime kädessä tässä asiassa on päätösvalta nykyään Jarilla, joten hänen mahdollisesti myöhemmin tuleva vastausviestinsä ajakoon tämän viestin yli.

Itse olen kuitenkin sillä kannalla, että listalle raportointi riittää. Toki on havaintojen kerääjän kannalta paljon helpompaa, jos kukin havaitsija koostaa omat havaintonsa vaikkapa yhteen viestiin ja lähettää sen erikseen havaintojen kerääjälle (Jarille).

Reima